dag 2 en 3 - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Lydia de Been Cor de Been - WaarBenJij.nu dag 2 en 3 - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Lydia de Been Cor de Been - WaarBenJij.nu

dag 2 en 3

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia de Been

05 Mei 2014 | Duitsland, Euskirchen

Al weer drie dagen onderweg. We hebben totaal nu een afstand van 260 km gefietst. Het grootste gedeelte van deze etappe liep langs de rivier de Rur. De fietspaden waren niet allemaal geweldig, veel kiezelsteentjes. En dan heb ik over de hoeveelheid kriebelbeestjes nog niet gehad. Vooral pap hield heel erg van vlieghappen.
Die kan zijn mondje ook niet stilhouden over hoe stoffig zijn fiets wel niet wordt. Zelfs na 110 km te hebben gefietst had deze man van 60 nog energie om een stofdoekie over de fiets te halen. Dat verdiende toch wel een heerlijk Duits diner. Zo en wat kan je heerlijk eten in Duitsland en wat een vriendelijke mensen.
Vandaag hebben we de eerste korte hellingen van 9 - 11 % beklommen. Na 20 km te hebben om gefietst, hadden we eindelijk een slaapplek gevonden. Het wat rustiger aandoen, is nog niet helemaal gelukt.
Vanaf morgen gaan we naar Remagen waar we langs de Rijn fietsen.

Auf Wiederschnitzel!!!

• 06 Mei 2014 - 02:20

Frank:

hahahahaha He Cor zonder dat lappie van jou kom er ook wel hoor.. Tis maar een fiets!!
    Als jullie zo door gaan.. zin jullie er veeeeeeel te vroeg.

gr Frank

• 06 Mei 2014 - 11:09

Marianne Leijdsman:

Cor en Lydia
    Wat gaan jullie als een speer,als je zo door gaat zijn jullie er zo.
    En ja Lydia dat weet je van je pa zijn fietste moet blijven glimmen net als pa.
    Nou zet hem op vandaag. En auf wiedersnitzel

• 06 Mei 2014 - 12:03

Bruce:

Hahaha als die pa van je zijn mond ver en lang genoeg open houdt krijgt hij voldoende eiwitten binnen in de vorm van vliegjes.
    Lieverd jullie hebben er een mooi stuk op zitten. 260 van de 2000 km in 2 dagen. Als jullie zo door blijven gaan dan ben je straks na 2 weken al in Italië hahaha...

Go for it! X van je vent die super trots op je is en je mist...

• 06 Mei 2014 - 12:41

Wil Goossens:

Nog even doortrappen je bent er bijna.

Wil

• 07 Mei 2014 - 13:53

Gonny:

Ben trots op jullie . neem ook maar eens een rustdag.
    Op naar dag 4 . Bofkonten dat jullie zijn. Nog geen regen gehad .

• 08 Mei 2014 - 12:41

Joke Goossens:

Hoi Cor en Lydia

Wat super dat jullie reis goed verloopt!
    En leuk om jullie reisverslagen te lezen.
    Nog veel succes!

Dikke kus Joke

• 08 Mei 2014 - 19:17

Theo Van Mook:

Gaat goed lees ik en Cor nog niet gevallen? Veel plezier daar

• 09 Mei 2014 - 09:22

Lia Voesenek:

Hoi Cor en Lydia
    Leuk die verslagen van jullie ,ik vind het knap hoor wat jullie doen.
    Het ziet er geweldig uit .Ik hoop dat het weer je ook mee blijf zitten.
    Nog veel succes ! ik blijf jullie volgen hoor.
    Groetjes Lia.

• 09 Mei 2014 - 20:00

Annemieke Cornelisse:

Net even je reis tot nu toe gelezen, gaat goed hè?
    Nog veel veilige kilometers, volhouden
    Gr Annemieke en Ab

• 10 Mei 2014 - 23:56

Anjakoenraads :

Halllo Lydia en Cor het gaat goed en het weer heb je ook nog mee en verder succes en geniet vooral van groetjes Anja Kees.

• 12 Mei 2014 - 21:22

Hille:

Klopt ,dat bekkie staat nooit stil. Sterkte en volhouden.