Dag 1 - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Lydia de Been Cor de Been - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Lydia de Been Cor de Been - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia de Been

03 Mei 2014 | Nederland, Mierlo

Eindelijk is het dan zo ver; de fietstocht naar Rome is van start gegaan.
De eerste 80 km zit al in de beentjes. Door het heerlijke ontbijtje van moeders en de lieve vrienden die ons hebben uitgezwaaid, verliep het fietsen als een wervelwind zo snel. Rond 14.30 uur waren we al gearriveerd bij de eerste stop in Mierlo. Na gezellig gekletst te hebben met de gastvrouw en - heer, zijn we het dorpje gaan verkennen om natuurlijk effe een lekker pilsje te drinken en te proosten op een goed verloop van de tocht.
Morgen gaan we proberen wat meer km te trappen.

Liefs,
Cor en Lydia

• 03 Mei 2014 - 20:25

De Gastheer In Mierlo:

Beste Cor en Lydia,

jullie kwamen hier zo fris en vief binnen, na 80 km, dat ik alle vertrouwen heb in de rest van jullie tocht!
    Veni, vidi, vici!
    Groeten, Ans en Simon

• 03 Mei 2014 - 22:00

Anthony:

Hoi Lydia en Cor, heel veel succes en vooral heel veel plezier met jullie sportieve tocht.

• 04 Mei 2014 - 09:41

Diana:

Hallo Lydia,

We wensen je samen met je vader een goede reis, veel kracht en plezier onderweg!!!
    We volgen jullie reis.

Gr. Diana

• 04 Mei 2014 - 10:19

Anne:

Hoi Lydia,
    Wat gaaf dat je naar Rome gaat fietsen!! Heel veel succes
    en geniet er vooral heel erg van!
    Groetjes Anne

• 04 Mei 2014 - 10:42

Marianne Leijdsman:

Cor en Lydia
    Zo jullie eerste kilometers zitten er op ik lees dat het een makkie
    Voor jullie was nog geen verzuurde beentjes m bij de Beentjes
    Maar dat zou natuurlijk wel snel zijn . Zet hem op vandaag
    Groetjes van je zus(en tante)

• 04 Mei 2014 - 11:11

Gonny:

zet hem op . Jullie kunnen het . Heb de volste vertrouwen erin en vooral genieten.
    kusjes van gonny

• 04 Mei 2014 - 14:04

Britt:

Lydia en papa zo te lezen ;) wat een mooie reis zullen jullie gaan maken! Zet hem op! Zit er nog een goed doel aanvast? Of ben je je "bucket list" aan het afstrepen ;) heel veel plezier in ieder geval en geniet van het mooie landschap en de mooie mensen dus jullie vast gaan tegenkomen! Groetjes Britt Smit

• 05 Mei 2014 - 08:10

Jessica Van Der Veen-leijdsman:

Veel succes en plezier Cor & Lydia!
    Top hoor!
    X Jessica